onsdag 26. november 2008

Ting 23. Oppsumering.

Jeg synes dette kurset har vært veldig lærerikt. Men det har vært arbeidssomt, og tiden har ikke strukket helt til. Så jeg har derfor ikke fått gått så dypt inn i alle tingene. Kunne gjerne tenkt meg å lære mer, eventuelt på ett nytt kurs. Det som jeg nok kommer til å bruke mest i ettertid er blogg tror jeg. Det er min favoritt. Kunne ikke så mye om det fra før. Podcast og læringsverktøy tror jeg at jeg som bibliotkar vil komme til å bruke i fremtiden ved kurs og lignende. Har lært om mye som jeg ikke ante fantes.

3 kommentarer:

Marianne W. sa...

Så bra Pippi! Gratulerer med fullført kurs i 23ting! Skjønner at det har vært mye å gjøre ved siden av jobben, men det virker som du har hatt mye glede av det også :-)
Sees neste uke.
Hilsen Marianne

Frode sa...

Gratulerer med vel gjennomført kurs :-)

E sa...

Hei Sigrid, nå er jeg også ferdig! Tjohoi! Har vært kjempeartig! Har laget en blogg til biblioteket, hvor adventskalender er hovedfokuset fra starten av: www.skaunfolkebibliotek.blogspot.com. Som du ser; helt enkelt.

Vi snakkes hvertfall neste mandag, om ikke tidligere!

Elin